Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Δήμαρχος υποκριτής


Παρακολουθήσαμε την εξαιρετική παράσταση της θεατρικής ομάδας του 4ου Λυκείου Κερατσινίου, με guest star τον δήμαρχο της Πόλης μας!

Πλημύρισε η αίθουσα από το υποκριτικό ταλέντο του κ. δημάρχου.

Το συναίσθημα βεβαιότητας, ότι πρόκειται για αυθεντική επαγγελματική τέχνη χωρίς ίχνος ερασιτεχνισμού, αποτέλεσε τον κοινό τόπο όσον τυχερών απόλαυσαν το θέαμα.

Στο καμαρίνι του κ. δημάρχου και εν μέσω υστερικών εκδηλώσεων λατρείας καταφέραμε να του αποσπάσουμε μερικές λέξεις


-Και πολιτικός και ηθοποιός κύριε δήμαρχε;
-Γιατί τα ξεχωρίζετε;


-Ίσως γιατί η σκληρή εποχή μας δεν επιτρέπει την έκφραση ταλέντου σε πολλαπλά επίπεδα.

-Έχετε δίκιο. Η μνημονιακή κατάσταση κατοχής που ζούμε, οδηγεί τους ανθρώπους σε παραλογισμούς. Σε διαχωρισμούς. Χρειαστήκαμε δεκαετίες να ξεπεράσουμε την λαϊκή ρήση «ή ζευγάς-ζευγάς, ή παπάς-παπάς» και μέσα σε τρία μόλις χρόνια, όλα κατέρρευσαν, όλοι ζητούν διαχωρισμό ρόλων. Εμείς οι μεγαλύτεροι αντιστεκόμαστε. Και σε κάθε ευκαιρία δείχνουμε στους νεώτερους ότι ο πολιτικός μπορεί να είναι ηθοποιός.


-Επιδείξατε ένα εξαιρετικό ταλέντο πριν λίγο. Εξασκείστε;

-Καθημερινά. Παρατηρώ τον κόσμο, τους συνομιλητές μου. Μπαίνω στο πετσί του ρόλου τον οποίον επιθυμούν για μένα, και τον εκφράζω. Μπορώ να σας βεβαιώσω, ότι τις περισσότερες φορές πετυχαίνω τον ρόλο μου. Κάποιες φορές αποτυγχάνω. Όμως η τέχνη θέλει κόπο και χρόνο. Προσπαθώ και ξαναπροσπαθώ μέχρι να αποτυπώσω τους διάφορους χαρακτήρες που μου ζητούν όσο καλύτερα γίνεται.


-Συγχαρητήρια κύριε δήμαρχε. Μια τελευταία ερώτηση. Είστε αυτοδίδακτος;

-Ουσιαστικά ναι. Έχω όμως πρότυπα που νοερά με καθοδηγούν.


-Όπως;

-Όπως ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Δεν δίστασε να αφήσει κλειστό το Πανεπιστήμιο 3 μήνες για να ανταπεξέλθει του υποκριτικού ρόλου του στο Παρίσι.


-Και τον μιμείστε;

-Τι μου λέτε; Έχω αφήσει 3 χρόνια απλήρωτους τους εργαζόμενους για να  τα καταφέρω. Τον έχω ξεπεράσει.  


(κλικ στην φωτογραφία)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.